בי"ס להכשרת מדריכים בגישה המוטיבציונית בהובלת דר' אדווה צוק און

תאריך פרסום הארוע: 07.08.2016, 10:10
מיקום: כפר המכביה
מועד התחלה: 27 באוקטובר 2016, 09:00
מועד סיום: 27 באוקטובר 2016, 10:00

קורס המשך להכשרת מדריכים לפי גישת ה"ריאיון המוטיבציוני"

לרופאי המשפחה. (שלבים 3-4)

בהמשך להצלחה המרשימה של קורס הבסיס (שלב 1) וסדנאות ההכשרה של פרופ' רולניק (שלב 2) שנערכו במהלך השנה שעברה , אנו שמחים לבשר על פתיחתו של קורס המשך להכשרת מדריכים לפי גישת ה"ריאיון המוטיבציוני" לרופאי משפחה.
הקורס מיועד לרופאי משפחה, חברי איגוד רופאי המשפחה אשר מעוניינים להעמיק את הידע והמיומנויות ורואים עצמם כמתאימים להדריך ולהוביל את הנושא במחלקות לרפואת המשפחה בישראל

שלב 3: סדנא חד יומית,  בהנחייתו של פרופ' רולניק, מייסד גישת הריאיון המוטיבציוני, תתקיים בתאריך 27 באוקטובר 2016. בסדנא יתקיים תרגול של הגישה, יינתן דגש על הדרכת עמיתים (אחד על אחד ולקבוצות) ויתורגלו שיטות הוראה שונות של הגישה.

הסדנא תתקיים בכפר המכביה. ההרשמה בטופס המצורף. יש להקדים ולהירשם שכן מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לבוגרי שלבים 1 ו-2.

שלב 4: קורס הכשרת מדריכים:

הקורס יתקיים פעם בחודש במשך כחצי שנה, משך כל מפגש 5 שעות אקדמאיות.

בקורס יתורגלו יסודות וטכניקות מן הגישה, שיטות להוראת הגישה במתארים שונים (אחד על אחד, מול צוות מרפאה, בהדרכת עמיתים וכו'). במהלך הקורס יבנה כל משתתף תכנית הדרכה שנתית, מותאמת למחלקה לרפואת המשפחה ממנה מגיע. בנוסף תתקיים הדרכת מדריכים אישית (סופרויז'ן) ע"י מדריכים בכירים בארץ להוראת הגישה.

הקורס מיועד לקבוצה של כ- 20 רופאי משפחה מובילים אשר עברו את השלבים הקודמים של ההכשרה. עדיפות תינתן למומחים צעירים ולרופאי משפחה העוסקים בהדרכה.

מסיימי הקורס יוכרו ע"י איגוד רופאי המשפחה כ"מדריכים לגישת הריאיון המוטיבציוני" וישתלבו בפעילויות הדרכה לסטודנטים ומתמחים ברפואת המשפחה.

למידע והרשמה דר' אדווה צוק און [email protected] ועד החוג לרא"ח