הודעות 12.07.2016

מבצע רישום מוקדם ומיוחד לפורום וסקו דה גמה השלישי בירושלים

14-16 בספטמבר, ירושלים I האיגוד יוצא במבצע רישום מוקדם ומיוחד, במחירים מוזלים שיהיו בתוקף עד 14/8 בלבד

מתמחים ומומחים מתחילים במחלקות לרפואת המשפחה שלום!

כנס המתמחים והמומחים המתחילים של וסקו דה גמה (הפורום השלישי) אשר יתקיים בירושלים ב14-16/9/16 מתקרב ובא וההתרגשות בעיצומה!

לכנס נרשמו כ-100 מתמחים ומומחים מתחילים מכל רחבי אירופה, יוצגו בו כ-12 סדנאות, 25 מצגות פרונטליות, 30 פוסטרים, ו-3 דיבייטים. יתקיימו סדנאות מקדימות של IMS (דיקור יבש) ואירגון פרקטיקה, הרצאה פותחת על מצב הרפואה לפליטים באירופה, הרצאה אורחת של מטופלת אשר כתבה ספר על התמודדותה עם המחלה ועוד חומרים מעניינים.

האיגוד יוצא במבצע רישום מוקדם ומיוחד, במחירים מוזלים שיהיו בתוקף עד 14/8 בלבד. כמו כן ניתן להירשם ליום כנס אחד בלבד מתוך שלושת הימים, אם כי החוויה של שלושה ימים בכנס מיוחד כזה מומלצת בחום.

טופס הרישום למשלוח בפקס או במייל (עבור [email protected]) להלן בקישור ובקובץ המצורף להודעה זו:

https://drive.google.com/file/d/0B46jVQ9BY9dxRHVVQ0pkU3hDeUE/view?usp=sharing

נוכחות מתמחים ומומחים מתחילים מישראל, כדי ליצג את רפואת המשפחה בארץ למול האורחים מאירופה חשובה ביותר - הם מגיעים כדי לפגוש אותנו, להתרשם ממערכת הבריאות בארץ, מצורת העבודה, הלימוד וההתמחות בארץ - אנו הפנים של רפואת המשפחה בישראל! מצפים לראותכם!

ד"ר רונן ברנד
חוג וסקו דה גמה, איגוד רופאי המשפחה

נושאים קשורים:  הודעות,  כנסים
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו