קורסים 11.08.2016

קול קורא להרשמה לקורס בסיס בגישת הראיון המוטיבציוני בירושלים

ההכשרה כוללת הכשרת בסיס בגישה המוטיבציונית: 2 מפגשים, בימי ד' ה-7/9/2016 וה-21/9/2016 ומיועדת לרופאי משפחה, חברי איגוד רופאי המשפחה, המעוניינים להעמיק את הידע והמיומנויות

סדנא להדרכה בגישה ה"ראיון המוטיבציוני" לרופאי משפחה
החוג לרפואת אורחות חיים, איגוד רופאי המשפחה
עולים לירושלים

לאור ההצלחה של הקורס הראשון מסוגו בארץ להכשרת מדריכים לפי גישת ה"ריאיון המוטיבציוני", אנו פותחים מחזור נוסף של הכשרה. הקורס הקרוב יתקיים בירושלים.

הקורס מיועד לרופאי משפחה, חברי איגוד רופאי המשפחה, המעוניינים להעמיק את הידע והמיומנויות ורואים עצמם כמתאימים בהמשך להדריך על פי השיטה.

ההכשרה כוללת הכשרת בסיס בגישה המוטיבציונית: 2 מפגשים, בימי ד' ה-7/9/2016 וה-21/9/2016 בין השעות 09:00 עד 13:30 בהדסה עין כרם, חדר מועדון הסגל (מעל הקפיטריה בבניין אקדמון).

מפגשי תרגול נוספים יתקיימו במהלך השנה.

למעוניינים תינתן אפשרות להמשיך לקורס מתקדם למדריכים בגישה המוטיבציונית שיועבר ע"י מיטב המדריכים הבכירים בגישה בארץ ויום הכשרה ע"י פרופ' סטיבן רולניק (מאבות הגישה ומחבר הספר "הגישה המוטיבציונית").

מסיימי הקורס יוכרו ע"י איגוד רופאי המשפחה כ"מדריכים לגישת הריאיון המוטיבציוני" וישתלבו בפעילויות הדרכה לסטודנטים ומתמחים ברפואת המשפחה.

מספר המקומות מוגבל: אנא הזדרזו!

מוזמנים ומוזמנות להירשם בקישור זה, ולהעביר לכל מי שנראה לכם שיכול להיות מעוניין בהכשרה כזו בשמחה.

למידע נוסף: ד"ר תום אקסלרוד [email protected] (טלפון 0526-990350), ד"ר אדווה צוק און [email protected]

נושאים קשורים:  קורסים,  הראיון המוטיבציוני,  חוג רפואת אורחות חיים
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו