כנסים 23.02.2017

נפתחה ההרשמה לקורס טיפול בהשמנת יתר מטעם החברה הישראלית לחקר השמנת יתר

הקורס יכלול ארבעה מפגשים פרונטליים עם הרצאות מאת בכירי המומחים בתחום בישראל, והשתתפות בו מקנה 20 נק' CME מטעם המועצה המדעית של הר"י

נפתחה ההרשמה לקורס טיפול בהשמנת יתר מטעם החברה הישראלית לחקר השמנת יתר. הקורס יכלול ארבעה מפגשים פרונטליים עם הרצאות מאת בכירי המומחים בתחום בישראל, ומטרתו להעמיק את הידע בנושא בקרב רופאי משפחה והרופאים הכלליים. השתתפות בקורס מקנה 20 נק' CME מטעם המועצה המדעית של הר"י.

הקורס מופק ע"י המרכז ללימודי המשך ומיומנויות ברפואה מבית מדיק הוצאה לאור, מטעם החברה הישראלית לחקר וטיפול בהשמנת יתר, בניהול אקדמי של ד"ר דרור דיקר, ד"ר בתיה קורנבוים וד"ר גבי ליברמן.

כל מפגש במסגרת הקורס יכסה אמצעי טיפולי אחר במתכונת הבאה: המרצה יסקור את החידושים בו כשלאחר מכן ייערך דיון (DEBATE) באשר לנושאים במחלוקת. בסיום המפגש יוצגו מקרים ע"י רופא משפחה וידון אופן הטיפול.

המפגשים ייערכו במתקן לימודי בסביבה נעימה ונגישה במרכז ארץ ישראל יפה בגני יהושע בתל אביב, בימי רביעי בבוקר אחת לחודש ולאורך תקופה של מספר חודשים.

הקורס מסובסד במלגה מלאה אך מותנה בהתחייבות להשתתף בשלושה מתוך ארבעה מפגשים. עקב העניין הרב הצפוי בקורס ומגבלות מקום באולם מומלץ להרשם מראש על מנת להבטיח מקומכם.

harshamaKishurharshamaKishur2

נושאים קשורים:  כנסים,  קורסים
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו