חדשות 26.02.2018

ד״ר ענת אנגל מונתה לתפקיד מנהלת המרכז הרפואי וולפסון

ד"ר ענת אנגל, מומחית ברפואה פנימית ובמינהל רפואי, שימשה בשנים האחרונות כסגנית מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא, נבחרה לתפקיד לאחר הליך מכרז ארוך

ד״ר ענת אנגל מנהלת בית החולים וולפסון הנכנסת

אתמול (ראשון) התקיים מכרז שבו נבחרה ד״ר ענת אנגל לניהול בית החולים וולפסון. המכרז התקיים היום במשרד הבריאות לאחר הליך מכרזי ארוך.

ד"ר אנגל, בת 45, נשואה ואם לשני ילדים, היא מומחית ברפואה פנימית ובמינהל רפואי. בחמש וחצי שנים אחרונות שימשה כסגנית מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא וכאחראית על כל המחלקות המנתחות, על חטיבת מיילדות וגיניקולוגיה, על תחום החינוך הרפואי וסימולציה, על הטיפול הפליאטיבי והטיפול בכאב.

ד"ר אנגל מובילה את פרויקט יהלום לקידום חוקרים צעירים ומצטיינים, וקבוצות למניעת שחיקה בקרב הסגל. חברת סגל בפקולטה לרפואה, מרצה ומרכזת את הקורס למדיניות בריאות בעולם בביה"ס לבריאות הציבור ומלמדת מקצוענות ותקשורת בחוג לחינוך רפואי. במסגרת התפקיד הובילה שינויים רבים, הגדילה יעילות עבודה בחדר ניתוח, פיתחה תהליכים לשמירה על רצף טיפולי, ושיפרה את עבודת הצוות הרב מקצועי במרכז הרפואי.

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן מסר עם בחירתה לתפקיד: ״אני מברך את ד״ר אנגל על המינוי להיות מנהלת בית החולים. אני סמוך ובטוח שהיא תוביל את הצוות הרפואי ותנהיג אותם להישגים מרשימים במערכת הבריאות לטובת כלל הציבור בחברה הישראלית. מאחל לה את ברכת הדרך".

משה בר סימן טוב מנכל משרד הבריאות הוסיף: ״לאחר תהליך ארוך הסתיים מכרז משמעותי במשרד הבריאות ובית החולים וולפסון יקבל מנהלת מסורה וערכית שתוביל את המוסד קדימה ולמעלה. אני מאחל לה המון בהצלחה, לה ולצוות המסור של בית החולים וולפסון שציפה למינוי ראוי - ציפייה שהתממשה"

ד״ר ענת אנגל מסרה: ״ניהול בית החולים וולפסון מהווה עבורי אתגר גדול, שמחה על מתן האמון  וההזדמנות. בכוונתי להוביל את המרכז הרפואי וולפסון להיות מרכז רפואי ששואף למצוינות רפואית, יציבות כלכלית ובד בבד שם את מטופליו במרכז. אני מודה לסגן השר ולהנהלת המשרד על האמון וההזדמנות לקחת חלק בהובלת מערכת הבריאות הישראלית״.

נושאים קשורים:  מינוי,  בית החולים וולפסון,  משרד הבריאות,  ד"ר ענת אנגל
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו