הודעות 30.10.2019

פניה לרופאי משפחה להצטרף לפארמה קווסט

מכון המחקר פארמה-קווסט, המתמחה במחקרים בתחום הרפואה והאפידמיולוגיה, מזמין רופאי משפחה להצטרף למאגר הרופאים ולסייע למקבלי החלטות בחברות, בפיתוח תרופות וטיפולים חדשים לרווחת החולים

מתן תרופות (אילוסטרציה)
מתן תרופות (אילוסטרציה)

שלום,

מכון המחקר פארמה-קווסט, המתמחה במחקרים בתחום הרפואה והאפידמיולוגיה, מזמין אותך להצטרף למאגר הרופאים ולתרום מניסיונך בשימוש בתרופות ובטיפולים בהם את/ה מתמחה, ולסייע למקבלי החלטות בחברות, בפיתוח תרופות וטיפולים חדשים לרווחת החולים.

פארמה-קווסט עומדת בסטנדרטים ומקיימת את ההנחיות הרגולטוריות האירופאיות והנחיות ה- FDA בנושא דיווח על תופעות לוואי. פארמה קווסט פועלת על פי ההנחיות והקוד האתי של ESOMAR ו-BHBIA במחקרים חברתיים ובמחקרי שוק באמצעות שמירה על סודיות המידע והמרואיינים.

אנו שומרים על אמנת GDPR האירופאית החדשה Directive 95/46/EC י(General Data Protection Regulation).

פארמה-קווסט מתגמלת את משתתפי השאלונים בתווי שי לקנייה במגוון בתי עסק:

אנא היכנסו ללינק שלהלן להשארת פרטים בסיסיים.

לחליפין, ניתן לבצע הרשמה מלאה למערכת השאלונים ופאנל המחקר, של פארמה קווסט, ליצור כרטיס אישי שבאמצעותו תוכל לעקוב אחר השאלונים שעליהם השבת והתגמול שקיבלת.

ההרשמה כאן.

תודה על הצטרפותך!

ד"ר רמי טמיר ויהודית ברקו בל – מנהלים משותפים

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו