הכנס הבינלאומי ל-MDS

תאריך פרסום הארוע: 27.02.2020, 12:28
מיקום: דן פנורמה, תל אביב
מועד התחלה: 5 במרץ 2020, 09:00
מועד סיום: 6 במרץ 2020, 10:00

בשבוע הבא, ימים חמישי-ששי (5-6 למרס, 2020), יערך במלון דן פנורמה בת"א הכנס הבינלאומי לתסמונת המיאלודיספלסטית (Myelodysplastic Syndromes, MDS).
לכנס אמורים להגיע כ- 40 אורחים מחו"ל, ביניהם 19 מרצים מארה"ב, קנדה ואירופה – מהמובילים בתחום. הם אמורים להפוך את האירוע לחגיגה ולפסטיבל מדעי מעולה.
הכנס בן יום וחצי, ישלב הרצאות / סקירות מסוג Educational, יחד עם דיווחים על ממצאים חדשים מסוג ה- Cutting edge information. יהיו גם 4 (!) מושבים של דיון על חולים עם בעיות.. רשימה מכובדת של ישראלים וזרים יציגו בעיות אבחנתיות ו/או טיפוליות של חולים מהמציאות היומיומית, ופנל בינלאומי ומכובד לא פחות, ידון בנושא וימליץ על הגישה.
יהיו גם שני סימפוזיונים לוויניים (Satellite symposia), כמקובל בכנסים גדולים. בצהרי יום חמישי, במקביל לצהריים ויחד עם הארוחה, ייערך סימפוזיון בחסות חברת נוברטיס, שיוקדש בעיקר לעודף ברזל והטיפול בו. לקראת הערב, בתום תוכנית הכנס, ייערך סימפוזיון בחסות חברת BMS/Celgene, שיוקדש ברובו לאריתרופוייזיס והטיפול באנמיה. בתום הסימפוזיון יוגש כיבוד יפה.
במקביל לכנס, ייערך ביום חמישי אחה"צ, מושב למשפחות ולחולים. מושב זה יהיה בחסות משותפת של הארגון הבינלאומי MDS Foundation, יחד עם עמותת תמיד הישראלית.

פרטים ומידע נוסף – באתר הכנס MDS 2020